Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Chřest je v plné sezóně. Raději mám zelený s holandskou omáčkou.:-)R^

0 0
možnosti
PK

Chřest jsem nikdy nezkusil, ale asi bych měl, jak na to jako první pokus?

Dneska jsem si dělal maso se zelenými fazolkami, je to podobné, nebo jsem daleko odskutečnosti?

0 0
možnosti
Foto

Je to podobné, ale vzdáleně. Chřest je opravdu výjimečný. Doporučuji vyzkoušet :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak se přiznám, že chřest jsem nikdy v životě nejedl. Už od pohledu ve mě budí odpor, stejně, jako brokolice, kterou jsem už ale bohužel jedl...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1041x
Petr Binder alias poutník Hroch.

www.petrhrochbinder.cz

Autor různých knížek v sérii Putování Hrocha, které pomáhají a pak knížek v pevných vazbách. Byl jsem nechtěné dítě beze jména, Osmý příchod syna, Udělám z tebe milionáře a Království v rámu.