Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kvůli tomu kecání do muziky jsem tam přestal chodit. Pokuty jsem nenavrhoval...

0 0
možnosti
JV

Zarazilo mě, pane Bindere. že jste schopen o sobě napsat, že jste autorem kultovní knížky. To je odvaha, teda...

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, pane Vondráčku. Máte spíše na mysli - drzost. Jistě. Je nepěkné, pokud o sobě kdokoliv cokoliv tvrdí, protože na to přece mají právo pouze nezávislí pozorovatelé. O té knížce jsem napsal, že je kultovní, protože mnoha lidem pomohla v nelehkých chvílích. Mnoha lidem otevřela oči, zachránila život, rodinu, přátele. Já vím, že se už zase vychloubám, ale mám to z první ruky. Se svými čtenáři se dost často potkávám. Omlouvám se za tento přívlastek. Navrhněte prosím jiný. Děkuji a přeji Vám pěkný den. Petr Binder

1 0
možnosti
Foto

To asi někdo četl blog paní Šichtařové nebo se tam vetřel někdo z IVK.

My jsme to řešili tak, že pokud se publikum začalo moc bavit, otočili jsme knoflíkem na zesilovači.

0 0
možnosti
JV

Pokud se publikum začne moc bavit, tak je to znak toho, že ho vaše hra nezajímá ;-)

1 0
možnosti
PK

Po letech jsem koupil struny a šáhl do nich, někde z hlavy jsem vytáhl texty Brontiků,pozdější Nedvědovic a i nějakýho Hašlera a Brouků z Liverpolu. Budu to muset častěji zopáknout,bo jsem měl dobrý pocit, jen to ladění mi jde nějak hůř.R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Machři naladí za chvilinku bez pomoci, třeba já s pomocí elektronické ladičky a pak ještě dolaďuji bez ní. Texty si zatím také pamatuji, ale někteří starší kytaristi bez papíru už prostě nezazpívají.

0 0
možnosti
Foto

No nepochopil jsem, jestli se jednalo o kecaní při koncertu či recitálu nebo při čem. Ale představte si divadelní představení v ND, kde diváci budou při Prodané nevěstě řešit čapí hnízdo, telefonovat nebo si vyprávět vtipy. Ono to zase tak moc velký rozdíl není v principu. Takže ta padesátka asi nikomu neublíží. A na koncert nechodím proto abych se vykecával

0 0
možnosti
Foto

Tím kecáním se asi rozumí kecání kytaristovi například do toho, v jaké tónině má hrát, v jak rychlém či pomalém rytmu, proč mění text (ačkoliv zpívá originální text)...

0 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1041x
Petr Binder alias poutník Hroch.

www.petrhrochbinder.cz

Autor různých knížek v sérii Putování Hrocha, které pomáhají a pak knížek v pevných vazbách. Byl jsem nechtěné dítě beze jména, Osmý příchod syna, Udělám z tebe milionáře a Království v rámu.