Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pokud budou na STK takoví odborníci jako jistý Kutík ve Smiřicích ,který našel na přívěsném vozíku závadu jako zrezatělý závěs výfuku a zrezatělou kabinu(vozík Sachr je zinkován) tak se asi dobrých STK nedočkáme

0 0
možnosti
Foto

J77a12n 76P94e60c44h17a

9. 11. 2018 13:31

Mám pro vás řešení: sundejte samolepku a po technické ji tam zase dejte zpáty. Pokud máte tu samou a novou.

1 0
možnosti
Foto

tohle všechno přenechávám svému automechanikovi.

4 0
možnosti

.... jo pane autore .... ale u nás bohužel nad vším VÍTĚZÍ ÚŘEDNÍK! Bezejmenná osoba, vypolstrovaná ze všech stran tlustou duchnou všemožných paragrafů, postrádající alespoň minimální empatii k lidem, kteří ho vlastně svou prací živí a mající tu zvláštní zbraň .... KULATÉ RAZÍTKO:-/.

0 0
možnosti

Akorát, ten technik na STK a ani úředníček někde na berňáku ty předpisy a zákony nevymýšlí - on se musí podle nich řídit, protože když se něco do...dá, tak je v těžkém průšvihu.

0 0
možnosti

Něco málo o činnosti STK vím z první ruky, tak přispěju do mlýnice. Především, STK je soukromý podnik a cílem majitele je maximální zisk, tedy ne zákazníka odehnat, ale přitáhnout. Vyhozený zákazník už příště nepřijde, finanční ztráta je evidentní a majiteli se to líbit nebude. Snaha přitáhnout zákazníka (tj. zavírání někdy i obou očí) byla i důvodem k represi, tj. proč na STK dnes na autě všechno fotí a proč jsou všude kamery a vše jde on-line na MD/DEKRA. Na druhou stranu, každý technik je osobně (ne nějaké STK, nebo majitel) odpovědný za provedenou kontrolu. Zcela běžné je, že komisař z DEKRA si vezme vozidlo, které sjede z linky, provede opakovanou kontrolu a při zjištění závad dostane technik pokutu až 50k (20k úplně běžně) a zákaz činnosti až na 2 roky. Takže, já bych špatné vyspání technika za případným vyhozením z STK až tak úplně nehledal, protože o peníze jde STKáčku až v první řadě.

0 0
možnosti

Dotaz:

Kdyz prijedete podruhe bez ta nalepky, je STK zadrmo, nebo musite podruhe zaplatit?

0 0
možnosti

J66i60ř45í 34V57o30l85k64a

9. 11. 2018 11:38

O to jde, abychom si lámali hlavu nad pitominami a ztratili se v tom chaosu zákonů, norem, dodatků k dodatkům, zdravý rozum je v nenávratnu a Vy chcete věřit ve změnu. Ač také optimista,ale co tenhle zkorumpovaný stát změní, nedokáže říci vůbec nikdo, ani tomu nevěřím.

2 0
možnosti

P19e83t62r 76B47u89r82i14a75n

9. 11. 2018 11:34

Je to tak, z STK se nám vyklubal docela dobrý buzerační bičík. Např. taková ta bublající skvrna začínajícího rezu. Technik po mně chtěl, abych to opravil. Tzn. přejel drátěným kartáčem a přemázl základovkou. Ovšem logicky by měla STK být o tom, že auto je provozuschopné a bezpečné. Nedovedu si představit, jak by ona bublanina mohla někoho ohrozit. A to ani za dva roky.

1 0
možnosti

"Technik" na mém autě dokonce blatník poškodil, ale když si stěžujte, život si ztěžujete. Tak jsem blatník raději nechala opravit, na nové auto nemám.

1 0
možnosti

Zkušenosti z profes bus - Jakákoliv úprava z pohledu řidiče je prakticky nemožná! Nejprve nabíhá Záruční lhůta - Nic nevylepovat, žádné roletky proti slunci. Až to pomine vlastně se nic nezmění - protože by šlo o Zásah do konstrukce vozidla! Do oken pouze reklamní vlep - musí odpovídat Normě průlednosti! Soukromá nálepka Baník, plyš medvědi = Porušení pracovní kázně! Peripetie s rádiem! Odborně napojit a hlavně - Řidič musí platit koncesní poplatky! Obecně - Vše, co přikazuje Zákon - Je ideální k živnostnění! Revize elektro, plynu, komínů, lékařská prohlídka, STK. ale i školení BOZP a školení o školení! Neuvěřitelný průtok peněz z dotací EU + stálá proměna Předpisů! Nikdo se v tom už nevyzná, pouze papírů přibývá! Razítko rohoduje o všem! Kdo vlastní je velitel - kdo získá je šťastný poddaný! ... :-)

4 0
možnosti

Jak píší někteří, je to především o idech. A není to jenom na STK, je to v celém systému. Tedy i ve "tvořičích" norem. Tak třeba mi nějak tak uniká, proč u nás musí mít zimní pneumatika 4 mm, když na Slovensku stačí 3 mm. Asi tam mívají v zimě jiný sníh ;-D Ale spíš tam mají jiné lobby.

Ale co jsem chtěl říct. Jak by se nám krásně řilo, nebýt zákonodárců, kteří víc než logiku používají pravidlo obálek v kapse od lobbistů, kdyby všichni státní zaměstnaci a potažmo i zaměstnanci institucí, které musím navštěvovat z rozhodnutí státu znali perfektně svá práva, ale hlavně povinnosti a nezavlékali do své práce své domněnky, pocity a nálady.

Bylo by to opravdu hezké. Ale je to vůbec v tomto státě reálné?

3 0
možnosti

V Nemecku zase neprojdete i kdyz budete mit 10 mm vzorek, ale ta pneumatika bude 10 let stara.

0 0
možnosti

J48i64ř97í 53V45o40l25k62a

9. 11. 2018 11:16

Na STK ne, ale ministerstvo dopravy. A moc si nevymýšlejte, nebo budou povinné brigády na opravu dálnic. Pan ministr dobrými nápady hýří.

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1041x
Petr Binder alias poutník Hroch.

www.petrhrochbinder.cz

Autor různých knížek v sérii Putování Hrocha, které pomáhají a pak knížek v pevných vazbách. Byl jsem nechtěné dítě beze jména, Osmý příchod syna, Udělám z tebe milionáře a Království v rámu.