Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Před šesti lety napsal technik, že moje auto má nečitelnou SPZ a nebezpečně rezavý blatník. Do měsíce mně synův kamarád blatník vyměnil, SPZ už nikdo neřešil a technická prošla. Teď, po šesti letech jsem se zeptala jiného technika, jestli je SPZ nečitelná. Moc se mému dotazu divil, vždyť jsou jenom malinko rezavé šroubky, kterými je značky přidělaná.

Jak píše pan Vokoun, je to o lidech, já dodám že je to i o nelidech.

1 0
možnosti
PP

Nechápu, co řešíte. Já dám auto ráno do servisu a odpoledne si pro něj jdu a má hotovou STK. A mají pokyn auto připravit tak, aby prošlo. Tedy by sundali i nějaké samolepky.

3 4
možnosti
VV

Ano, resim to take tak. Jen s tim rozdilem, ze si pockam. Nez vypiju kafe a prectu noviny mam auto zpet s nalepkou a razitkem v prukazu,

0 0
možnosti
VV

Jako vzdy a vsude je to o lidech.

1 0
možnosti
Foto

Já bych jim to nezazlíval. Mají své předpisy a všude kontrolní kamery. Tohle je spíše otázka na toho, kdo ty předpisy tvoří.

1 0
možnosti
PM

možná je to i otázka toho, co konkrétně ten předpis říká a zda říká to, co kontrola tvrdí...

1 0
možnosti
RE

Šíříte pravdu a to se neodpouští:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1041x
Petr Binder alias poutník Hroch.

www.petrhrochbinder.cz

Autor různých knížek v sérii Putování Hrocha, které pomáhají a pak knížek v pevných vazbách. Byl jsem nechtěné dítě beze jména, Osmý příchod syna, Udělám z tebe milionáře a Království v rámu.