Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vy nejste v žádném případě méněcenný. To jsou ti, co se tak hloupě ptají. Naopak, Vy jste vlastně velmi šťastný člověk, protože s Vámi chtěl sdílet život někdo, kdo Vás jistě

měl/má moc rád.

0 0
možnosti

J75a82r80a 23R75a34n62k

3. 8. 2017 19:19

Mile!V

V jedne knize se na podobne tema adoptovane dite dozvi od noveho otce: tvuj starsi bratr se narodil omylem, presto ho mame radi, Tebe jsme si vybrali, Ty jsi byl ''chosen".

0 0
možnosti
Foto

R^stará známá pravda že pravý rodič je ten co vychovává a dává lásku.ten geneticky předal jen genetickou informaci a šel dál

0 0
možnosti
Foto

Gratuluji, Vaši si Vás vybrali :-))).

1 0
možnosti

Mám kolegyni, se kterou se znám léta, adoptovali klucika malinkého, řekli mu pravdu velmi brzy, asi v jeho 4 letech na základě poučení jak to mají udělat. Dnes je chlapci asi 15 let a fb má fotku s tou mojí kolegyni a u toho má napsáno, moje máma je nejlepší...

1 0
možnosti

Nikdy by mě nenapadlo někoho litovat kvůli tomu, co on sám jako újmu necítí.

Těžko si mohu představit, jaké je být adoptovaný, ale pokud by si mi někdo na takovou okolnost stěžoval, chápala bych, že může být smutné vědomí, že vlastní rodiče se o mě nemohli nebo nechtěli starat. Ovšem vzato pragmaticky, lepší fungující rodiče nevlastní, než žádní.

Nemluvě o tom, že pokud jde mě, mám pocit, že se biologické rodičovství dost přeceňuje. Podle mého (čistě soukromého a naprosto neobjektivního přesvědčení) není rodič ten, kdo poskytl DNA, ale ten, kdo se o dítě den za dnem, rok za rokem stará a dělá všechno pro to, aby se jednou úspěšně postavilo do života.

0 0
možnosti

R^...nejsem adoptovaná, ale v dětství se mi dostalo poznání, že některé macechy jsou skutečně takové, jako v pohádkách - tedy většinou zlé... měl jste štěstí a to je nesmírně fajn, protože máte z čeho čerpat síluV

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS