Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taková pěkná akce:-)))

0 0
možnosti

Pěkný den jste si užil :-) Mám ráda malé caparty, je s nimi legrace, umí se radovat, jsou ještě takoví nezkažení, upřímní a to mě na nich baví nejvíc! Vidět naživo kata pro ně musel být nezapomenutelný zážitek;-)R^

1 0
možnosti

J41a87n 27Š43p34a81t30n50ý

12. 6. 2017 11:05

Supr aktivity pro deti. Jen me napada filosoficka otázka na téma ... jak jde dohromady místo, kde není prostor pro nenavist a zlobu, spolu s mucicimi nastroji, které jsou principialne zalozene prave na nenavisti a zlobe? :)

0 0
možnosti
Foto

filozoficky odpovím: je dobré, aby si současníci uvědomili, jak byli předci krutí a mohli se rozhodnout, zda půjdou v jejich šlépějích. Navíc konám katovské řemeslo se vší bezpečností a dokonce jsem do něho propašoval hromadu legrace (např. při chytání useknuté ruky umrlcovy). Prostě zábava, byť s nádechem krve a nespravedlnosti. Přiznali se všichni :)

2 0
možnosti
DP

R^Jana to řekla i za mě.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1041x
Petr Binder alias poutník Hroch.

www.petrhrochbinder.cz

Autor různých knížek v sérii Putování Hrocha, které pomáhají a pak knížek v pevných vazbách. Byl jsem nechtěné dítě beze jména, Osmý příchod syna, Udělám z tebe milionáře a Království v rámu.