Zapomeňte na máslo, investujte do zbrojení

Máte plné štrozoky bankovek a nevíte o s nimi? Už je nestačíte přehrabovat vidlemi a zahnívají? Investice do másla vám obsadila mrazáky? Investujte do zbrojařství, to má budoucnost.

To, že mi občas zavolá nějaký optimismem napumpovaný telefonista a radostně mi oznamuje, že má pro mne životní šanci, jak vydělat báječné peníze, už beru jako součást součastné kultury života.

Občas mi volají, aby mi v monitorovaném rozhovoru nabídli horší smlouvu s mobilním operátorem, drahé vitamíny nebo nějakou součást mé postele, která se sem už nevejde. Někdy vyhraji v soutěži, ale musím si pro výhru dojít i s celou svou rodinou, jinak to neplatí.

Nedávno mi volal jeden člověk a měl hlas jako drogový dealer. Nabídl mi investici do zbrojařských firem. To mne zaujalo a tak jsem milého telefonistu požádal, aby mi neodolatelnou nabídku poslal do mailu.

Přišla.

Cituji: v posledních měsících roste napětí v mnoha oblastech světa. Především ve vyspělých státech je tak stále více patrná nutnost modernizace armád, ať už k ochraně vlastních hranic či jako odpověď na globální bezpečnostní rizika. Není tedy divu, že mnoho firem ve zbrojním sektoru získává miliardové zakázky jako na běžícím páse a s jejich příjmy roste také jejich hodnota.

Abyste nezmeškali tuto skvělou investiční příležitost, připravujeme pro Vás akciový dluhopis z oblasti zbrojního průmyslu. Podkladovými aktivy dluhopisu s výnosem až 9,4 % p. a. jsou akcie předních zbrojních firem: Airbus, Delta Air Lines, Embraer, Leonardo. Doba splatnosti tohoto certifikátu budou 2 roky.

Mazec.

Už se těším, jak občané budou investovat do společností, které získají miliardové zakázky z veřejných rozpočtů, aby zpět získali závratný úrok, který navíc není ničím zaručen.

Může být snad něco lepšího? Pokud ovšem nepočítám státem organizované loterie s garantovanými pohádovými výhrami.

Autor: Petr Binder | pátek 13.10.2017 12:23 | karma článku: 14,47 | přečteno: 448x
  • Další články autora

Petr Binder

Všechno je drahé. Proč?

19.1.2023 v 10:28 | Karma: 18,20

Petr Binder

Kouzlo vína

6.1.2023 v 12:01 | Karma: 18,33

Petr Binder

Má setkávání se Svatým Otcem

5.1.2023 v 11:30 | Karma: 16,04