Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S tím vínem bych byl taky opatrný. Ono se sice normálně neuvádí datum spotřeby, ale vína se dávají do prodeje (pokud se tedy nebavíme o vinotékách, kde si je člověk může koupit i na domácí archivování), když jsou dostatečně zralá ke konzumaci. To sice neznamená, že by nemohla vydržet déle a dokonce nabrat aroma a chuť, ale pokud by je prodávali v obchodu s prošlým zbožím, viděl bych to už jako jasnou známku toho, že se bude jednat spíš o ocet nebo tak. ;-)

0 0
možnosti

Nevím v jakém obchodě na Ládví jste se "spálil", ale já třeba nepohrdnu systémem Vyplatí se. Zboží má často krátkou životnost, bývá neopakovatelné ale nechá se vybrat. Zdražili jako všude ale třeba na dánských sýrech si pošmáknu.

0 0
možnosti
Foto

Jedná se o obchod v prostorech bývalého Icelandu. Krátká životnost asi tolik nevadí, ale tři roky po mi už přijde divné. Čekal jsem kratší dobu použitelnosti, ale tohle mne nemile překvapilo. U některých sýrů je každý den přes (po určitou hranici) obvykle ku prospěchu. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1041x
Petr Binder alias poutník Hroch.

www.petrhrochbinder.cz

Autor různých knížek v sérii Putování Hrocha, které pomáhají a pak knížek v pevných vazbách. Byl jsem nechtěné dítě beze jména, Osmý příchod syna, Udělám z tebe milionáře a Království v rámu.