Diskuse

Tetování

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BD

Tetování není nějaký vyšší symbol. Je to pitomost.

1 0
možnosti
VV

Take jsem to prvni tetovani videl ve filmu u pepka namornika. Casem jich pak pribyvalo. U trampu, nebo u otce jednoho meho spolupracovnika. Ten stravil par let s Antoninem Zapotockym v Sachsenhausen a mel na pyzi vytetovane nejake cislo.

nemluvil o nem zrovna nadsene.

0 0
možnosti
Foto

J41a28n88a 57M29a64j86o40v76á

26. 7. 2019 14:31

jo...kdyby to nebolelo...

0 0
možnosti
LJ

V r. 1960 jsem pracoval v Huti Koněv na Kladně. S ještěrkou tam jezdil Kája. Byl to muž před důchodem, v mládí býval námořníkem a na prsou měl vytetovanou nahou slečnu. Tedy původně to byla slečna, zřejmě pohledná. V době, kdy jsem h znal, měl pivní břicho, následkem toho se té kdysi pohledné slečně dolní část těla značně rozšířila. Na horní části prsou měl Kája šedivé chlupy a ty měla ta slečna na hlavě. Když mu ji v mládí tetovali, asi měl prsa holá nebo oholen. Zkrátka ta slečna zestárla s ním.

1 0
možnosti
Foto

Jejda, to musilo být komické... Úplně si to představuji... Pivní Pepek námořník s Pepinou...;-)

0 0
možnosti
Foto

J57i25r25i 42C26i40z

26. 7. 2019 13:03

:-)Pekne napsano. Mam podobny staromodni pohled na tuto "modernizaci" osoby, jako Vy (jsem veteran). Kdysi muj sportovne nadany potomek prisel s napadem nejake kerky (maji to prej vsichni v mancaftu), tak mi ujely trochu nervy a zarval jsem, ze kravy a byky znackovali kovbojove proto, aby je odlisili od sousedova stada a snad se nechce zaradit do teto skupiny zvirat. Muj potomek ihned pochopil, ze toto tema neni vhodne k nejake diskusi. Jinak kdyz vidim nektere mlade slecny pocmarane od hlavy k pate a tezko odhadnout, na ktere casti tela si svoje kerky jeste umistily, tak mi to pripomene jednu starsi pani, co jsem videl i s temi nesmazatelnymi obrazky. Bylo ji pomalu kolem 70ti let a na dosti jiz svrastele kuzi ten obrazek vypada jako spina, co dlouho nevidela sprchu. U chlapu je to podobne. Asi dnesni mladez nikdy nezestarne, nebo tak daleko nechce videt. Herci a herecky to maji ve filmech vetsinou nakreslene od maskerky a po nataceni se s chuti osprchuji, aby domu prisli "ciste vymydleni".

0 0
možnosti
Foto

Mně na tom děsí, že jsou lidé takto poznamenaní označkovaní až do smrti... :-(

0 0
možnosti
VM

Tetování bolí třikrát: poprvé, když se provádí, podruhé, když se odstraňuje, potřetí u pokladny.

2 0
možnosti
PK

Mě se ty obrázky líbí,jen je problém, že bych je rád často aktualizoval a to asi není dobrý nápad...

1 0
možnosti
VV

Dnes existuji od tetovani k nerozeznani obtisky, ktere si muzete kazdych par dni menit.

0 0
možnosti
ND

Jsem hustě staromódní, dobrovolně bych se tetovat nedala, jen na jednom prstě u ruky mám drobnou čárku, to jak jsem si v mládí zabodla kotyrku s tuší trčící z mé kapsy pláště do ruky.

Jinak mi vůbec tetování u jiných nevadí.

1 0
možnosti
Foto

J76a20k33u35b 39R31o61t18h

26. 7. 2019 10:41

Mám. Několik. Každé je symbolem něčeho pro mne důležitého a neměnného, nějaké podstatné životní hodnoty. A, ač to mrmlalům bude znít směšně, vždy s nějakou výtvarnou hodnotou

0 0
možnosti
Foto

Jestli Vám to v životě pomáhá, tak to chápu. Ale mám dojem, že lidé chtějí být jen originální, něčím se od druhých odlišovat. Proč ale ne něčím méně viditelným? Třeba rozumem, nebo moudrostí?

0 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1041x
Petr Binder alias poutník Hroch.

www.petrhrochbinder.cz

Autor různých knížek v sérii Putování Hrocha, které pomáhají a pak knížek v pevných vazbách. Byl jsem nechtěné dítě beze jména, Osmý příchod syna, Udělám z tebe milionáře a Království v rámu.