Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Buchta sem buchta tam. Nejlepší jsou ty kynuté, domácí. Peču je ráda - mám je ráda, ale málo je jím - však víte proč,,, (Ta kila co mám navíc mi bohatě stačí). Buchtou mě nikdo nenazýval, ale mojí známou ano, její vnučky. Pro ně je babička "buchta", protože jim je ráda peče. A ty buchty na koukání Vám ze srdce přeji. Kterého mužského by pěkná buchta nepotěšila - zejména na koupališti v bikinách? ;-D

0 0
možnosti
PK

Vdolečky z Bouchalky, s povidly,tvarohem a jogurtem....to je bašta ..;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1041x
Petr Binder alias poutník Hroch.

www.petrhrochbinder.cz

Autor různých knížek v sérii Putování Hrocha, které pomáhají a pak knížek v pevných vazbách. Byl jsem nechtěné dítě beze jména, Osmý příchod syna, Udělám z tebe milionáře a Království v rámu.