Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jeden Čech prodává bramboráky ve Španělsku na různých trzích. Pět eur za kus. Přesto jsem neodolala

0 0
možnosti

Sakra, ti jsou nenazrani. n Viktualienmarkt je prodavaji 2 kusy za 1 € a s tou jablecnou dreni.

0 0
možnosti

Ano, bramborak, cmunda ci po zapadocesku "vosoust" snad to v uvozovkach projde, je lahudka, hlavne tam musi byt hodne cesneku a majoranky, a teprve s nim a pivem je zizen krasna.

A ted si predtavte ze sousede ho delaji bez cesneku a bez majoranky a jedi ho s jablecnou dreni. mnozi jiste reknou fuj, ale je to taky dobre.

take jsem se kdysi osklibal nad kachnou nadivanou mandarinkama a mandlema. dokud jsem neochutnal.

0 0
možnosti
Foto

Tady nemůžu chybět!!! Cmunda byla moje nejoblíbenější dětské jídlo. Oceňuju inspiraci přidávání piva do těsta, já tam vždycky lil trochu mléka, ale uznávám, že to pivko má logiku;-) Co se brambor týká, tak taky zažívám nevoli - dnes každý prodává brambory rádoby "nové", a takové ty staré české, ty, co bývaly "odleželé" dnes v Praze skoro neseženu. Česnek se mi daří sehnat dobrý, dávám přednost španělskému. Čínu nebrat a český mi strašně rychle doma zplesniví - koupím dvě hlavice a do týdne je to samá plíseň. A to je skladuju v suchu, v kredenci, která je vzdušná. Smažím buď na sádle, nebo na tuku IVA. Ten mám na smažená jídla rád už od dob socíku - jsem konzerva... Zdravím a díky za blog o mnou milovaném jídleR^:-)

0 0
možnosti
Foto

víc jak třicet let kupuji brambory od svého kamaráda.

Asi před dvěma týdny jsme právě z těch posledních dělali na zahradě bramboráky. Děláme to každoročně a nazvali jsme to "Bramborákové orgie".

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1041x
Petr Binder alias poutník Hroch.

www.petrhrochbinder.cz

Autor různých knížek v sérii Putování Hrocha, které pomáhají a pak knížek v pevných vazbách. Byl jsem nechtěné dítě beze jména, Osmý příchod syna, Udělám z tebe milionáře a Království v rámu.