Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Markety jste hezky popsal, chodím tam také - v našem malém městě máme 2 -

vím, kde je co umístěno, takže mám nakoupeno hned. Nadávám si, když

i přesto, že si zboží vybírám sama, přinesu někdy domů nekvalitu. Ale to je vina moje. Bohužel u kasy je rychlý nákup znehodnocen čekáním.

0 0
možnosti

Zkušenosti máme různé, navíc my "Pražáci" těch malých soukromých krámků, nepočítaje Vietnamce, tady moc nemáme. Ale i v marketech se nechá vybrat. Albert má výtečně rohlíky z Hořovic a Billa zase chleba ze Cvrčovic (stříbrná medaile), maso koupím vedle metra na Zličíně a v Globusu špekáčky. A sto jarních kilometrů splníte bez problémů:-)

1 0
možnosti
Foto

To byste se divil. Malé město a nacpalo se nám tady pět supermarketů. Sto jarních kilometrů raději udělám z kopce na kopec než po betonu...

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, také raději nakupuji v blízké malé sámošce, nebo v soukromém řeznictví U S... do kterého vozí čerstvé maso z vlastního zpracovatelského závodu - a to v určité dny v týdnu. A také si tam mohu např. objednat syrové sádlo na domácí škvarky, uzenou křížovou kost, dokonce i pravý domácí knedlík, které jim dodává jedna paní z nedaleké vesnice. Supermarket, který máme 3 minuty od domu, ale také navštěvuji, kupuji tam hlavně zeleninu a některé druhy zboží, koření a podobně speciality. Ale nikdy chléb, a pečivo zřídka kdy. :-/ Nejhorší je, když tam jdeme s mužem, který vždy tlačí vozík. Tuhle ho nechal stát mezi regály, a když na mě kývl, abych mu ho dovezla, popadla jsem vozík, na kterém visela stejná károvaná nákupní taška jako ta naše - a pán, kterému ten vozík patřil, mi sprostě vynadal... Prý jsem mu ho chtěla i stou jeho taškou uzmout .Hrozná vzpomínka. :-( Prostě - NEMÁM RÁDA SUPERMARKETY !!Rv

1 0
možnosti

no, já jsem zažil i hokynářku, co sjela zákaznici, že si nemá sama co vybírat zboží z přepravky do sáčku...nějak se toho shnilýho zbavit musí, že

1 0
možnosti
Foto

Jistě, všechno je o lidech. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1041x
Petr Binder alias poutník Hroch.

www.petrhrochbinder.cz

Autor různých knížek v sérii Putování Hrocha, které pomáhají a pak knížek v pevných vazbách. Byl jsem nechtěné dítě beze jména, Osmý příchod syna, Udělám z tebe milionáře a Království v rámu.