Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den. Rovněž já mám morbidní obezitu za rok jsem zhubl cca 30 kg bez hladu a bez mučení-podstatné je hlídat i příjem a výdej kalorií k tomu dopomohou aplikace např. kaloricketabulky.cz, ale pořád platí, že podstatné je vydržet.

A v klidu si dáte i ty uzeniny.

Psal jsem o tom i zde na blogu https://radekpolicky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=697001

Držím Vám palce.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^tak vám držím palce, metrák sice nemám ale čas od času mě tyhle snahy hubnout také popadnou-lepší je rychlá chůze a postupně zátěž navyšovat, příliš drastické sportování vás jen odradí-ale právě já nejsme fakt expert abych radila-tak hlavně vydržať:-)R^dík že jste mě pobavil fakt jsem se od srdce zasmála, a opravdu to nebl škodolibý smích-chápu vás a soucítím;-)

1 0
možnosti
Foto

KarmaR^za Vaší snahu a za to, že máte úplně blbou váhu. Byla jsem vždy dost štíhlá, poslední roky jsem začala přibírat, protože jsem přestala sportovat. Před třemi měsíci jsem se naštvala a mám dole 8 kg, ještě jednou 8 kg a budu v pohodě. Potkala jsem známého, který byl tlustý, měl vysoký tlak atd., můj brácha ho ukecal na chůzi (chodí denně 20 km s hůlkami), takže tento známý začal chodit. Zhubl 40 kg, má zdravou stravu, které se dostal i tím, že všechno pochopil. Prostě musí Vám to docvaknout, jinak nic nemá cenu, nežli to naše zdraví.R^:-)

0 0
možnosti
PK

Zvolil jste správný kurs,jen žádnou dietu;-D

0 0
možnosti
Foto

no jasně na boj s obezitou musí mít organismus dostatek energie jinak se to nedá zvládnout;-D

0 0
možnosti
MB

Nezapomenutelné zážitky z lázní ze Slovenska. Bazén fronta + žena co zapisuje notesy pro lékaře. (Že procedury byly absolovány)! Předbíhá trouštík a hovorí - Podpísajtě ! Níeé - vtúptě a urobí vám to dobre! Nie, podpísajtě! Chlapík následně spatřen v tělocvičně. Opět notes a obhlížel si různé mučící stoje. Na žádný neusedl, pravda, některý i se zájmem pohladil. Chování - Pravidelný pohled na zápěstí - Zda čas již uběhl! Já obezní nejsem - Osobní váhu nemám! To šlapadlo - Rotoped se doma objevila rovněž. Bílý rám, připadalo mi to, jako kdysi od otce motorka - tkz. Kozí dech. Do kopce pomáhal - Přislapával. Nedůstojný předmět - pryč z domácnosti:-)

2 0
možnosti
AL

Zasloužená karma.

R^

2 0
možnosti
VV

Dobrý den , povzbuzení , mne už to drží od 10.12.18 , už jsem se přihlásil jako konzul do Somálska , budu strašně chápat hladovějící

0 0
možnosti
VM

Shodit kila není zase tak složité, takových článků o hubnutí všude je.

Ale rád bych si přečetl nějaké články o tom, jak dotyčný shozená kila do 2-3 let zase nenabral. Kolem toho pozoruji velké ticho.

2 0
možnosti
Foto

Pane Malý, to víme, je to o změně systému a hodnot našeho života. Není to o dietách, ta je dobrá na počátek, pak to chce sportovat, být happy a nepřežírat se, no tak nějak. Mohla jsem napsat nepřejídat se, ale Vy mě pochopíte. A také je to o tom, abychom chtěli být zdraví, to především.:-)

0 0
možnosti
Foto

J98a40n74a 19M95a43j18o35v14á

29. 1. 2019 12:46

A pobavil jste mne :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1041x
Petr Binder alias poutník Hroch.

www.petrhrochbinder.cz

Autor různých knížek v sérii Putování Hrocha, které pomáhají a pak knížek v pevných vazbách. Byl jsem nechtěné dítě beze jména, Osmý příchod syna, Udělám z tebe milionáře a Království v rámu.