Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já se po takovém rozloučení těším, až se s nimi opět setkám.

I zde s Vámi, nevadí, že to bude třeba za sto let, já nikam nespěchám.

Karma.

:-)

0 0
možnosti
JS

Rozloučit se s tím, kdo již na světě není, můžete i dodatečně.

Zapalte si svíčku, v klidu sedněte, nalijte stopečku sobě i tomu, kdo už není a povězte mu všechno, co jste nestihl...

Věřte, že Vás uslyší a jeho i Vaše duše se narovnají a v klidu půjdou každá svou cestou :)

1 0
možnosti
PK

Loučení nemám rád a vždy jsem ho likvidoval, počínaje vstupem do ordinace , přes odchod na vojnu a nyní už pomalu stojím přede dveřmi na věčnost a tak to taky zkracuji. V příštím životě bude jěště lépe než dnes;-D;-D;-D

1 0
možnosti
SB

Někdy se člověk rozloučit pořádně ani nemůže.

Byl jsem v situaci, kdy jsem věděl, že se s otcem vidím naposledy, ale rozloučit jsem se s ním mohl jen běžným způsobem, jako kdybych předpokládal, že se z nemocnice ještě vrátí domů a že se ještě mnohokrát uvidíme. Nemohl jsem se s ním rozloučit tak, jak bych býval chtěl, protože bych mu musel říci, proč se s ním tak loučím. Nemohl jsem mu říci, co jsem od paní primářky už věděl, ale on to ještě nevěděl, tedy že má před sebou maximálně tak dva dny.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za tento příspěvek. Velmi mi pomohl. Děkuji

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1041x
Petr Binder alias poutník Hroch.

www.petrhrochbinder.cz

Autor různých knížek v sérii Putování Hrocha, které pomáhají a pak knížek v pevných vazbách. Byl jsem nechtěné dítě beze jména, Osmý příchod syna, Udělám z tebe milionáře a Království v rámu.