Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M91i29l30a98n 54K74e20s46l

12. 6. 2018 21:32

S poctivostí do obchodu nelez,do podnikání snad jo?Není tomu tak dávno,co jsem četl zprávu,že nám byly zaraženy nějaké dotace od EU protože při kontrole žádostí o dotace bylo zjištěno ,že jejich chybovost v je kolem 30%.Povolená je jen cca 3%.Tak nevím zda naši žadatelé o dotace jsou neschopni žádost správně vyplnit nebo se mezi nimi najdou i sem tam nějací nepoctivci.

0 0
možnosti

Kdysi dávno prodavačka vrátila tátovi místo na padesátku na stovku. Připomínám, že v té době byla stovka velmi slušný peníz. Přišel na to venku, když si rovnal prachy do prkenice, tak jsme se vrátili do sámošky a táta : “Paní, tady jste mi nějak špatně vrátila”. “No to by každej moh přijít zvenčí a že se mu něco nelíbí ...”, prostě jedubaba. “No tak nic no, já jen, že jste mi vrárila vo pade víc, tak se mějte” . Pak tátu odlapila vedoucí a “Pavle, co uděláme s těmi padesáti korunami?” “Nic, ať si to baba zaplatí a přístě si dává bacha na hubu” A bylo hotovo.

6 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1041x
Petr Binder alias poutník Hroch.

www.petrhrochbinder.cz

Autor různých knížek v sérii Putování Hrocha, které pomáhají a pak knížek v pevných vazbách. Byl jsem nechtěné dítě beze jména, Osmý příchod syna, Udělám z tebe milionáře a Království v rámu.