Diskuse

Puč mi pade

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^také jsem to už zažila

0 0
možnosti

V roce 1968 jsem se pokusil s partou žebrat na Karlově mostě v Praze. Zjistil jsem, že výdělek žebráka je vyšší než za práci...

Nemám rád žebráky, protože jsem přesvědčen, že každý může pracovat nebo pobírat sociální dávky v dostatečné výši. Bohužel, pro mnohé z nás je jednodušší žebrat než požádat o sociální dávky na úřadech. A tak přepadávají děti, staré lidi a křesťany.

:-)

0 0
možnosti
Foto

Jak se vám povedlo zmuchlat kovovou padesátku?

1 0
možnosti

Po mně chtějí většinou peníze na něco, co říkají tak drmolivě, že jim nejde ani rozumět.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^;-) To byl ještě ten známej neznámej měkej. Lepší je to asi takhle. ,,Puč mně pětikilo. Nemám, mám jenom litr. Nojo, to se nedá nic dělat. Tak teda ten litr. Eště pět set set mně budeš viset, a já tobě taky. A budeme si kvit" ;-D

1 0
možnosti
Foto

P61e72t79r 89O89m66e29l49k89a

20. 2. 2018 10:15

Pokud ta padesátka byla ze série Z, tak se ten dotyčný možná ještě teď směje. ;-D

1 0
možnosti
Foto

myslím, že ji dlouho neměl :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1041x
Petr Binder alias poutník Hroch.

www.petrhrochbinder.cz

Autor různých knížek v sérii Putování Hrocha, které pomáhají a pak knížek v pevných vazbách. Byl jsem nechtěné dítě beze jména, Osmý příchod syna, Udělám z tebe milionáře a Království v rámu.