Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Někdy bych ty "neblikače" trefil do pozadí. Vyjíždím na světlech na "hlavní". A proti mě auto, které nebliká doleva.

A já nevím, co s tím. Protože, pokud jede rovně, pak má přednost (já zahýbá doleva), ale pokud on zahýbá také doleva a to bez blinkru, tak jsem zbytečně v pozoru.

1 0
možnosti
Foto

Přidal bych vjezd na kruhový objezd - dáváte přednost a on bez blinkrů odbočí tam kde vy čekáte. A jako chodec začnu na křižovatce bez přechodů přecházet a auto bez blinkrů odbočí tam kde zrovna jsem.

0 0
možnosti
Foto

O těch, co šetří asi žárovky a blinkry moc nepoužívají, nemá smysl psát. Vadí mi ale ti, co vyhazují blinkry pozdě, tj. současně, kdy už začínají měnit směr jízdy. Já jsem si už zafixoval stereotypy, kdy vyhazuji blinkry v dostatečném předstihu za všech okolností. Občas se mi někdy nějaký spolujezdec diví: "Proč vyhazuješ blinkr, když seš na silnici úplně sám?" Odpovídám, že právě proto, abych si zafixoval ony stereotypy. Vždyť někdy můžete motorkáře za vámi i přehlédnout.

8 0
možnosti

P96e41t26r 40T22o97m38e96k

3. 8. 2017 15:15

Přesně. Taky mě to štve.

0 0
možnosti
Foto

Roztržitý řidič? No takový by za volantem neměl sedět. Zapomnětlivý řidič jakbysmet. No a takový řidič co je líný udělat ten jeden malinkatý pohyb jedním prstem levé ruky také.

Proto říkám: "lidi když řídíte tak řiďte a na všechno ostatní kašlete". Pro mě je řízení skvělé protože si soustředěním pouze na jízdu krásně vyčistím hlavu.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS