Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám 2 úsměvné zkušenosti. Jednak už mně přes 2 roky obden chodí SMS že mně došel balík na poštu Litoměřice a u toho podací číslo. Zašla jsem na poštu a ptala kdo balík posílá - prý to nelze zjistit, takže Litoměřice ignoruji, SMS od pošty mažu. Když jsem dostala balík do ruky /nezastižena doma, uloženo na poště, telefon - domluvte si náhradní termín..../, tak se tam nedalo dovolat - vyzváněcí tón. Doklusala jsem na poštu s dotazem zda u telefonu někdo vůbec sedí - prý ne, mají mají málo lidí. Tak co s tím?

0 0
možnosti

J96i53ř27í 85A32l70e90x27a

26. 10. 2015 13:17

Některé zásilkovky jsou ještě horší. Doručují jen během business hours a neukládají nikde. Takže když si to volno nevezmete, máte smůlu....

0 0
možnosti

Mám stejnou zkušenost. Čekám na balíček (opravdu maličký) a večer je ve schránce výzva k návštěvě pošty. Adresát nezastižen.

4 0
možnosti

To je klasika, co Ceska posta existuje...

0 0
možnosti

U České pošty  úplně normální  postup: čekáte doma na doporučený dopis, nikdo nezazvoní a později najdete ve schránce lístek, že jste nebyl zastižen a proto si můžete dopis vyzvednout na poště.Rv

4 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1041x
Petr Binder alias poutník Hroch.

www.petrhrochbinder.cz

Autor různých knížek v sérii Putování Hrocha, které pomáhají a pak knížek v pevných vazbách. Byl jsem nechtěné dítě beze jména, Osmý příchod syna, Udělám z tebe milionáře a Království v rámu.